Sunday, April 6, 2014

CARA DAFTAR 68TOPUP

SILA IKUT FORMAT GAMBARAJAH INI


  • Anda akan menerima SMS makluman status Pendaftaran & Password daripada server.
  • Selepas menerima SMS makluman dari server, sila login salah satu web menggunakan chrome dan tukar password (2 web 1 password yang sama - password 8 angka)
ELAKKAN DARI MENDAFTARKAN NO HENFON YANG TELAH DI PORT-IN ATAU PORT-OUT BAGI MENGELAKKAN KEKELIRUAN RELOAD

WEB DEALER (untuk kegunaan dealer shj)

www.68topup.com/dealer
* untuk set persen agen dan register agen, untuk semakan transaksi agen.

WEB AGEN/RELOAD (untuk kegunaan dealer dan agen)

www.68topup.com
* untuk semakan jualan sendiri, menjual topup online / bayar bil

Makluman:

1. Website ini adalah milik peribadi saya sebagai salah seorang MASTER yang berdaftar di bawah syarikat SIXTY EIGHT COMMUNICATION

2. Penyediaan PRODUK & Penyelenggaraan SERVER dilakukan oleh SIXTY EIGHT COMMUNICATION selaku pemilik server 68Topup. 

Oleh itu:
1. Saya tidak akan bertanggungjawab ke atas mana-mana kerugian yang berlaku di antara anda dan syarikat SIXTY EIGHT COMMUNICATION. 

2. Jika saya mendapati pihak syarikat telah ditutup dan dikatakan "SCAM", secara automatik PENDAFTARAN akan dihentikan. YURAN PENDAFTARAN & TAMBAH MODAL (yang belum berjaya dimasukkan) akan dikembalikan. 


3. Jangan salahkan saya sekiranya tiba-tiba syarikat ditutup dan anda mengalami kerugian, kerana saya juga seperti anda tidak tahu menahu tentang pengurusan syarikat kerana tidak bekerja di sana.

No comments:

Post a Comment